متن و عکس و بازم ابرازِ تنهایی من...
 
96426628325805251853.jpg
گاهی دلم تنگ تو می شود …

به تمام دلایلی که نیستی …

و به اجبار آروم می گیرم …

چه اجبار تلخی.....

 
 
***
 
فرقی نمی کنه دودی که مصرف می کنی

 سیگار باشه یا قلیون

اما تو اون لحظه جای خالیشو پر میکنه

تقصیر ما نیست می خواست باشه

 تا ما بودنشو بوسه بارون کنیم

نه اینکه خاطره هاشو دود کنیم…!!

 

97592185497469115563.jpg

 
***
 

Avazak_ir-Love11321.jpg

 
دیدن عكست تمام سهم من است
 
از " تـــو "
 
ان را هم جیره بندی كرده ام
 
تا مبادا
 
توقعش زیاد شود
 
دِل اســت دیـــگر 
 
ممكن است فردا خودت را از من بخواهد
 
 
***
Photo-Skin_ir-Love479.jpg

مدتی است دیگر از تهِ دل نمیخندم

فقط لب هایم

نقشی به نام لبخند را بازی میکنند

تا کسی نفهمد بی تو چه میگذرد

 

***

 

خیلــــی وقــــتا بهــم میگن :چرا میخنــــدی بگو ما هــــم بخنـــدیم…

 

اما هرگــــز نگفتــن:چرا غصــــه میخوری بگـــو ماهــم بخــوریم…

 

 

 

Photo-Skin_ir-Love233.jpg
 
 
***
Photo-Skin_ir-Love324.jpg

 می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !

از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما “

فهمیدم

پای ” او ” در میان است  . . .

***

 

کدوم مدل رو بیشتر می پسندین؟
خـــــــدایــــــــــــا
در گلویم ابـــر کوچــکی ست
که خیــال بـارش نـــدارد..
میــــــشود مــرا بــغل کنـــی ؟!
 
***
%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9
 
***
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فوزیه
ساعت9:45---27 اسفند 1392
از مرگ نمیترسم
من فقط نگرانم
که در شلوغی ان دنیا
مادرم را پیدا نکنم.


فوزیه
ساعت20:37---24 اسفند 1392
میدانی از کجای زندگی ام بیشترخسته شده ام؟
انجایی که وسط خنده هایم میخندم!!


فوزیه
ساعت8:21---24 اسفند 1392
عزیزم
جای خالی هیچ چیزو هیچ کس
با برترین زیباییها و خوشیهای دنیا پر نمیشه/این قلب ما اجازه چنین کاری رو به عقلمون نمیده.دوستت دارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: متن و ابرازِ تنهایی من , , , متن و عکس و بازم ابرازِ تنهایی من , , , عکس جدید , مطلب جدید , ,

تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392 | 18:58 | نویسنده : ♡ØmiD♡ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.